Studeren in Praag! - Reisverslagen van Joni Ashlin Cousins - WaarBenJij.nu Studeren in Praag! - Reisverslagen van Joni Ashlin Cousins - WaarBenJij.nu
Studeren in Praag!

Hoi! Op deze blog zal ik schrijven over mijn ervaring in Praag en mijn leven in Tsjechië. Ik studeer hier tot het einde van Januari 2016 aan de Faculty of Humanities. Hier kun je dus lezen over cultuurverschillen, mijn studentenleven en al het andere interessante dat ik tegenkom. Ik hoop het een beetje regelmatig bij te kunnen houden, maar als je niks van me hoort dan is dat waarschijnlijk een goed teken!

Recente Reisverslagen:

29 September 2015

Mijn eerste indrukken
Joni

Hoi! Op deze blog zal ik schrijven over mijn ervaring in Praag en mijn leven in Tsjechië. Ik studeer hier tot het einde van Januari 2016 aan de Faculty of Humanities. Hier kun je dus lezen over cultuurverschillen, mijn studentenleven en al het andere interessante dat ik tegenkom. Ik hoop het een beetje regelmatig bij te kunnen houden, maar als je niks van me hoort dan is dat waarschijnlijk een goed teken!

Actief sinds 29 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2029

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 31 December 2015

Studeren in Praag!

Landen bezocht: